Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

niedziela, 4 października 2015

Działo się we wrześniu

16:47 Napisany przez Kama , , , Skomentuj
Czas na podsumowanie września 2015.

Wrzesień zaczęłam i skończyłam na grywalizacji w osiedlowej bibliotece.

1 września wystartował Turniej o Klejnot Wyobraźni w bibliotece na ul. Młynarskiej 35a (Warszawa Wola). Aktywność, zwłaszcza fantastyczna, czyli np. wypożyczanie książek, udział w Dyskusyjnym Klubie Książki etc. jest punktowana przez 3 miesiące (do listopada). Nagrody to m.in. tablet, czytniki czy kurs barmański/baristyczny.

30 września odbyła się prelekcja o demonologii mazurskiej i quiz wiedzy z literatury ogólnej lub fantastycznej. Pytania nie były zbyt trudne... Mimo niewielkiej (jak na mnie) aktywności we wrześniu, jestem w TOP 10, ale już widzę, że bój będzie zacięty...Może ty też weźmiesz udział? W końcu nie ma obowiązku mieszkania na Woli by skorzystać z wolskiej biblioteki. Jeśli tak, powołaj się na Kamę. :P

A tak biblioteka się reklamuje... Co o tym sądzisz?



1 września w ramach Godzinki w dobrym towarzystwie miałam przyjemność opowiedzieć (starszym) paniom o międzykulturowości na Jawie (Indonezja) i o swoich doświadczeniach. Oczywiście książek nie zabrakło... ;)

Wzięłam udział w Kongresie Kobiet jako wolontariuszka. Oczywiście, i tam nie mogło zabraknąć książek - wzbogaciłam się o dwie pozycje.

We wrześniu przeczytałam następujące książki:
Jestem do tyłu ze swoimi wyzwaniami. Ale już niedługo...

Jak minął ci wrzesień?

0 komentarze:

Prześlij komentarz