Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

poniedziałek, 13 października 2014

Żabka

06:27 Napisany przez Kama , , Skomentuj
Zbliżała się godzina występu.
— Bardzo państwa przepraszam, niestety muszę się już przebierać — powiedziałam — ale proszę mi wierzyć, że nie spodziewałam się wcale zastać tu tyle serca i pamięci.
— O, to jeszcze nic, pół miasta wybiera się na pogawędkę z panią!
— Wszyscy tu panią pamiętają, jakżeby! I każdy chce panią powitać.
Po wyjściu gości szybko się przebrałam i drżąc z zupełnie specjalnej tremy wyszłam na estradę.
Sala była zupełnie pusta.
Dla mojego rodzinnego miasta nie mogę być przecież żadną atrakcja artystyczną.


Tytuł: Żabka oraz kieszonkowe tragedie
Autor: Stefania Grodzieńska
Ilustracje: HA-GA

Wydawnictwo: Iskry
Wydanie: Warszawa 1961

Prezentowana okładka jest z innego wydania.

0 komentarze:

Prześlij komentarz