Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

środa, 8 października 2014

W biblioteczce (1)

21:13 Napisany przez Kama , , Skomentuj
Moje półki skrywają wiele książek, i jeszcze więcej tajemnic i niespodzianek. Co jakiś czas, przy porządkowaniu, odkrywam ze zdziwieniem "O! Ja mam coś takiego? I jeszcze nie czytałam?!" lub "O! Zupełnie o tym zapomniałam!" Zamiast tego wypożyczam lub kupuję kolejne książki... Też tak masz?

Oto jedna z zapomnianych, acz niegdyś przeczytanych, książek. Książka do której chętnie wrócę w wolnej chwili. Zbiór opowieści napisanych gwarą orawską, z regionu który w większości leży po stronie słowackiej.W zrozumieniu historii pomaga słowniczek gwara-polski na końcu książki.


Tytuł : Gawędy orawskie
Autor: Irena Grobarczyk
Ilustracje: Stanisław Wyrtel


Wydawnictwo: Wydawnictwo unum
Wydanie: Kraków 2001
ISBN: 83-87022-73-X


A Ty jakie perełki masz w swojej biblioteczce? Podziel się nimi.

0 komentarze:

Prześlij komentarz