Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

sobota, 11 października 2014

W biblioteczce (2)

Dowiedziałam się o tej książce przypadkiem. Chciałam przeczytać jakąś książkę z porządnym wątkiem miłosnym. Chciałam poćwiczyć czytanie po indonezyjsku, a wątek miłosny wydawał się łatwy do ogarnięcia.

Google wśród wyników wyszukiwania wypluło rekomendacje tej książki dla nastolatków. Jest to pamietnik Indi, nastoletniej Indonezyjki chorej na skoliozę, której radość życia przywraca 22-letni Mika, chory na AIDS. Ich związek nie trwa długo, a Indi musi sobie poradzić ze śmiercią ukochanego.



Tytuł: Waktu Aku Sama Mika (pl: Mój czas z Miką)
Autor: Indi

Język: indonezyjski

Wydawnictwo: Homerian Pustaka
Wydanie: XI, 2013
ISBN: 978-979-17454-5-1



Na podstawie książki zrealizowano film pod tytułem Mika.


0 komentarze:

Prześlij komentarz