Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

piątek, 17 października 2014

W trakcie: 2014 Full House Reading Challenge

16:33 Napisany przez Kama , Skomentuj
Jedno z wyzwań czytelniczych w których biorę udział to 2014 Full House Challenge. W ramach wyzwania należy przeczytać do 31 grudnia br. 25 dowolnych książek na poniższe tematy:

  • Z lokalnej biblioteki
  • Jak dotąd najlepsza książka 2014
  • Ze swojej listy życzeń
  • Akcja osadzona w innym kraju
  • Opublikowana w 2014
  • Temat lub kwestia które uważasz za ważne
  • Miejsce, które chciał(a)byś odwiedzić
  • Tajemnica lub przestępstwo
  • Współczesna
  • Ponad 400 stron
  • Ponownie czytana
  • Recenzja zachęciła cię do czytania
  • Wolny wybór
  • Opublikowana przed 2013
  • Książka ze zwierzęciem w treści
  • Wygrana lub pożyczona
  • Fikcja historyczna
  • Poniżej 200 stron
  • Literatura faktu
  • Nowy autor
  • Książka z serii
  • Darmowa lub tanio kupiona
  • Opublikowana w 2013
  • Paranormalna, SF lub dystopia
  • Podoba Ci się okładka

Jeśli wyzwanie wydaje ci się interesujące i chcesz dołączyć - możesz to zrobić do końca listopada.

Jak na razie przeczytałam 18/25. Do ukończenia wyzwania brakuje mi książki: kryminalnej, współczesnej, ponad czterystustronnicowej, ze zwierzęciem w treści, darmowej lub taniej, opublikowanej w 2013.

Edycja (1.12.2014): Przeczytałam 21/25 książek. Czytam dwie kolejne. Jedyne książki, których jeszcze nie przeczytałam to "Darmowa lub tanio kupiona" oraz "Opublikowana w 2013 roku".

Edycja 2 (31.12.2014): Skończyłam wyzwanie. 25/25 książek.

Masz dla mnie jakieś sugestie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz