Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

wtorek, 2 grudnia 2014

Czytelnicze podsumowanie listopada 2014

10:00 Napisany przez Kama , , Skomentuj
W listopadzie 2014 r. przeczytałam 5 książek, w wersji papierowej lub elektronicznej. Trzy z nich były polskich autorów, w tym dwa były zbiorkami opowiadań, a jedna - zbiorkiem wierszy.

Wśród dwóch zagranicznych książek jedna była e-bookiem, w języku angielskim.

Listopad 2014 r. był pierwszym miesiącem trwania mojego wyzwania Na co dzień i od święta. Wyznaczyłam sobie do przeczytania dwie książki, ale przeczytałam na razie tylko jedną - książkę zmarłej polskiej autorki. Książkę zmarłego zagranicznego pisarza wciąż czytam.



Oto lista przeczytanych książek (w kolejności chronologicznej):
  1. The Adventures of Sherlock Holmes Artura C. Doyle'a. E-book.
  2. Żabka oraz kieszkonkowe tragedie Stefanii Grodzieńskiej. Zbiór opowiadań przeczytany w ramach wyzwania Na co dzień i od święta oraz Polacy nie gęsi III.
  3. Treasury of Classic Polish Love Short Stories in Polish and English.
  4. Kair, historia pewnej kamienicy Alaa Al Aswany'ego. Przeczytane w ramach wyzwania: In 12 Books Around the World, Full House Reading Challenge i New Authors Reading Challenge, do których przystąpiłam na początku 2014 r. na swoim anglojęzycznym blogu.
  5. Treasury of Love Poems by Adam Mickiewicz in Polish and English

Najlepsze przeczytane książki to:
  • Kair, historia pewnej kamienicy Alaa Al Aswany'ego. 10/10.
  • Żabka oraz kieszonkowe tragedie Stefanii Grodzieńskiej. 9,5/10
Pozostałe książki jakoś mnie nie zachwyciły. Nie wyróżniały się specjalnie, ani na plus ani na minus. Stąd i brak recenzji.


A ile ty przeczytałaś (przeczytałeś) książek w listopadzie 2014? Która książka cię zachwyciła?


0 komentarze:

Prześlij komentarz