Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

sobota, 31 stycznia 2015

Ibuk Libra za darmo

20:35 Napisany przez Kama , , , Skomentuj
Ibuk Libra to wirtualna czytelnia, książek głównie naukowych i popularnonaukowych, należąca do PWN. Znajdują się tam książki różnych wydawnictw, np. Dialogu (wydawnictwo "orientalne").

Oferta Ibuk Libra skierowana jest do instytucji, firm, studentów. Przejrzałam wyrywkowo, uczelnie lub biblioteki wykupują dostęp do książek. W Warszawie są to np. biblioteki w ośmiu dzielnicach. Chełm, Lubin, Racibórz, Złotoryja i inne miasta (biblioteki) również.

Ja mam dostęp dzięki bibliotece wolskiej. W bibliotece założono mi konto, dostałam hasło (PIN) i mam dostęp do książek wykupionych przez bibliotekę (jakieś 700-800, jeśli dobrze pamiętam).

Do 20 lutego br. biblioteki wolskie i bemowskie (książki wykupione w ramach konsorcjum) oferują dostęp do 10 000 tytułów. Tylko do przeczytania, robienia notatek. Wydruk stron czy cytowanie tylko po wykupieniu dostępu (Ibuk PLUS).



Poniżej przykłady książek umieszczonych w Ibuk Libra.

  • Polacy w Nigerii. Tomy I - III.
  • Społeczeństwo sieci - Manuel Castells.
  • Matematyka. Daj się uwieść. - Christoph Drosser.
  • Genialni - Mariusz Urbanek.
  • Ekonomia XXI wieku. Kwartalnik Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
  • Ekonomia dla licealistów - Mieczysław Nasiłowski.
  • Rowerami po Europie - Krzysztof Bielawny.
  • Gdańsk miasto od nowa - Piotr Perkowski.
  • Śnienie i życie - Gerard de Nerval.
  • W poszukiwaniu nowych rozwiązań. Dydaktyka języka polskiego jako obcego u progu XXI wieku. - pod redakcją Władysława T. Miodniuka i Anny Serenty.
  • Gdybym znał dobrze język polski... (wybór tekstów z ćwiczeniami do nauki języka polskiego dla obcokrajowców).
  • Japoński dramat telewizyjny - Mikołaj Melanowicz.
  • Współczesna poezja Zjednoczonych Emiratów Arabskich - Barbara Michalak-Pikulska.

Korzystasz? Skorzystasz?

0 komentarze:

Prześlij komentarz