Blog o książkach. Różne gatunki, różne kraje, różni autorzy.

wtorek, 21 kwietnia 2015

Plany, plany...

Koniec miesiąca minie szybko.

Ten weekend spędzę w Oslo. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i zwiedzę te miejsca, które chce. Pięć lat temu głównie chodziłam po muzeach, tym razem chcę pochodzić po parkach. Jeśli się uda, zawitam do księgarni. Ciężko będzie, w niedziele sklepy raczej zamknięte, a sobota dosyć napięta... Jeśli kogoś interesuje wycieczka po Oslo, zapraszam na mój blog o podróżach.

W ostatni czwartek miesiąca, 30 kwietnia o godz. 17:30 w ramach Klubu Podróżnika w bibliotece wolskiej opowiem o swoim pobycie w Indonezji. Będzie też o książkach.

Mam też plany czytelnicze. Nie tylko nadrabianie zaległości, ale i parę nowych książek wypożyczyłam. Szczegóły poniżej.



Teraz czytam

  • Wybór wierszy i przekładów - Stanisław Barańczak. Polska
  • The Luminaries - Eleanor Catton. Nowa Zelandia. Książka nagrodzona The Man Booker Prize 2013, po polsku wydana jako Wszystko, co lśni.
  • По страницам Пушкина - uproszczona książka po rosyjsku.
  • Macross 7 Trash - Haruhiko Mikimoto. Komiks, klasyka sf w Japonii.

Do przeczytania


A ty co teraz czytasz lub masz w planach? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz